söndag 20 september 2009

Grattis kort :)


Det är en av mina bästa designer! Härligt vårig och somrig :)
Papper från Panduro - Green miniflower och Purple miniflower. Blommorna är utstansade med en stans från Bokia, tror jag. Prickarna är glitter glue pennor. Grattis texten är clear stamps frånPanduro.









Detta kort gjorde jag till en kompis på hennes födelsedag. Ville göra ett lite rockigare kort för hon är en fräck tjej :) Pappret är från panduro och heter Scarlet's Letter. Prickarna är papper (stämplade från olika papper med hålslag), brads från olika panduro boxar, rhinstenar från gammal prinsesskrona ;) Övriga prickar är paljetter från min hemliga samling :P Prickarna är fast med häftkuddar för lite effekt med de ramlade lätt av. Blomman är från panduro box och de svarta snirklarna utstansade med stans köpt på bokia. Grattiset är clearstamps från panduro pch guldväven under är också panduro.


Detta kort var till min pojkväns bror, till hans 25 års dag.
Underst är det guldväv från Panduro sen är det Scarlet's Letter, också från panduro som jag använde på det tidigare kortet. Liksom tidigare är prickarna från olika papper gjorde med hålslagare. Bradsen från Panduro, rhinstenar lite varstans, likaså resten av plupparna. Guldsiffrorna är också från Panduro.

Detta kort gjorde jag till min kompis när hon kom in på läkarlinjen som hon önskat :)
Kommer inte ihåg vart jag köpt pappret men det heter A Little Bird's Tale- Flowers från heidi grace designs. Det blå bandet är köpt på Göksäter. Blommorna är från Panduro bradsen likaså, från ett set.



Grattis kort till en pyssel kompis. Jag ville göra något hon skulle bli imponerad av ;)
Pappret är från panduro, kommer tyvärr inte ihåg vad det heter. Men jag klippte som ni ser ut vissa delar för att få lite 3D effekt. Sen la jag till lite glitter där trycket fortsätter utanför pappret. med glitterpenna. La även till lite extra glitter.

Detta kort gjorde jag till min farbror när han fyllde 75. Jag ville göra ett lite roligare kort och detta är resultatet. Bokmärket är gammalt från när Herkules filmen kom. Sen är det guldväv från Panduro. Det orangea är silkespapper. Texten är clear stamps från Panduro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar